Grusomme mig 2 (2013) Se Streaming

Download fuld Grusomme mig 2 i HD-video. Spille film Grusomme mig 2 i HD-kvalitet. Se fuld film Grusomme mig 2 i bedste look videoformat. Online streaming Grusomme mig 2 i top kvalitet. Fuld streaming Grusomme mig 2 i høj kvalitet.


Du vil opdage en fuld beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,
  • Aktører film :Russell Brand (Dr. Nefario), Elsie Kate Fisher (Agnes), Kristen Schaal (Shannon), Steve Carell (Gru), Dana Gaier (Edith), Miranda Cosgrove (Margo), Steve Coogan (Silas), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho), Moisés Arias (Antonio), Ken Jeong (Floyd), Nasim Pedrad (Jillian), Kristen Wiig (Lucy)

1690953

Grusomme mig 2 korrekt film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, hjælp beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Der er ingen måde, når man forsøger at kigge efter Film efter titel Grusomme mig 2, du tilfældigvis er på den poper websted. Her kan du foregribe gratis eller downloade det fra din egen mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan endda ser utrolig mange nyeste filmtitler uden beregning ved at registrere såsom en medlem. Du skal blot tager 2 min at abonnere og nyd tusinder af nyeste film til gratis

... Spille streaming Grusomme mig 2 i bedste video format 1080p ....




Producer : Christopher Meledandri, Animation : Jean Hemez, Screenplay : Cinco Paul, Prop Maker : Philippe Tilikete, Animation : Jonathan del Val, Casting : Carla Hool, Production Manager : David Rosenbaum, Director : Pierre Coffin, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, Sound Recordist : Paul Tirone, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Editor : Gregory Perler, Color Designer : Sergio Casas, Set Designer : Christoph Charriton, Screenplay : Ken Daurio, Art Direction : Eric Guillon, Production Design : Yarrow Cheney, Songs : Pharrell Williams, Music : Heitor Pereira, Color Designer : Clément Griselain, Set Designer : Loïc Rastout, Storyboard : Wilbert Plijnaar, Color Designer : Gregory Georges, Set Designer : Paul Mager, Director : Chris Renaud, Set Designer : Olivier Adam, Storyboard : Matthew Nealon
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Grusomme mig 2 helt længde og find den forbindelse til dette video Grusomme mig 2 i HD-format.


Tags: duringcreditsstinger, minions,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. animationsfilm watch streaming online - All Rights Reserved